13-04-16 Schoolvoetbaltoernooi poule D groot succes!

Op 13 april is bij vv Oene het autoschadebedrijf de wilde schoolvoetbaltoernooi georganiseerd voor poule D.

In totaal hebben 20 meidenteams uit de groepen 7 en 8 uit de gemeente Epe meegedaan aan dit toernooi.
Met een heerlijk lentezonnetje is het toernooi van start gegaan.
De halve finales waren erg spannend en de vermoeiing bij de meiden was duidelijk te merken.
De uitslagen bleven allen gelijk. Ook bij een verlening van 5 minuten was er nog geen winnaar bekend. Penalty's moesten de doorslag geven.
Dit resulteerde erin dat 't Hogeland en de Anne de vriesschool speelden om de 3e en 4e plaats.

De finale werd gespeeld door de Hogeweerdschool en de Zuukerschool. Het waren beide spannende wedstrijden, waaruit wederom geen winnaar kwam. Ook hier moesten penalty's de uitkomst bieden.
Vijf speelsters per team mochten weer een penalty nemen.
De spanning was om te snijden. Het publiek moedigde de meiden aan. Bij ieder gescoorde penalty werd er enorm gejuicht en bij ieder misser was er een aanmoedigende jel.
Al redelijk snel is duidelijk geworden wie de winnaars waren.

De uitslag van de D-poule van het autoschadebedrijf de Wilde schoolvoetbaltoernooi in de gemeente Epe is daarmee geworden: op de 4e plaats Anne de Vries, op de 3e plaats 't Hogeland, op de 2e plaats Hogeweerdschool en op de 1e plaats de Zuukerschool.

Omdat de Zuukerschool gewonnen heeft, gaan zij door naar de regio finales die door de KNVB worden georganiseerd. Ook hebben zij kaarten gewonnen voor een voetbalwedstrijd van een team uit de ere divisie.

Als beste speelsters van het toernooi is Benthe Uenk van de Zuukerschool verkozen. Zij ontving de Gerard Berkhoff Bokaal.