07-04-14 Autoschade de Wilde verlengt hoofdsponsorcontract schoolvoetbaltoernooien in de gemeente Epe.

Autoschadebedrijf de Wilde, hoofdsponsor van het schoolvoetbaltoernooi in de gemeente Epe, heeft afgelopen week het sponsorcontract verlengd tot en met 2020!
De schoolvoetbalorganisatie is hier bijzonder blij mee want dat betekent dat het toernooi tot en met 2020 gewaarborgd is.

De ondertekening van het contract vond plaats aan een goed gevulde tafel, samen met alle bij de schoolvoetbal betrokken verenigingen, bij het Chinees restaurant “De Lange Muur” in Emst.

Ook de schoolvoetbalorganisatie gemeente Epe heeft financiële middelen nodig om de toernooien te kunnen organiseren. Zeker nu de gemeente Epe te kennen heeft gegeven het schoolvoetbaltoernooi niet meer financieel te willen ondersteunen.

De organisatie is dan ook heel erg blij dat Gerard de Wilde van Autoschadebedrijf de Wilde dit nieuwe contract heeft ondertekend.
Zonder deze sponsor zou het Autoschadebedrijf de Wilde schoolvoetbaltoernooi niet georganiseerd kunnen worden op het niveau zoals dat nu gebeurt!

Door verlenging van het contract en de bijbehorende bijdrage kunnen de organiserende verenigingen de komende jaren het hoge kwaliteitsniveau van de toernooien handhaven. Zij zijn dan ook heel blij met de betrokkenheid van Gerard bij dit toernooi. Gerard vergelijkt voetbal met een bedrijf waar enthousiaste mensen hun kwaliteiten gebruiken om te presteren.

Dit jaar viert Autoschadebedrijf de Wilde haar 30 jarig jubileum. Ter ere hiervan wordt een kleurwedstrijd georganiseerd. De kinderen die het mooist gekleurd hebben en een goede slogan hebben bedacht, maken kans op een leuke prijs.

De kleurplaten van Autoschadebedrijf de Wilde worden door de schoolvoetbalcommissie bij alle basisscholen in de gemeente Epe bezorgd. De kleurplaten moeten voor 10 mei 2014 ingeleverd worden bij Autoschadebedrijf de Wilde, Talhoutweg 36, Industrieterrein Eekterveld, 8171 MA Vaassen. Op 10 mei wordt dan de uitslag bekend gemaakt en de winnaars zullen persoonlijk worden benaderd. De uitslag en de winnaars worden natuurlijk ook in de plaatselijke en regionale bladen vermeld.